Fredagsgästen

2010-10-22, 21:07:58 / Kategori: Allmänt
Hej alla fredagsfirare!
Hannah har fått äran att gästblogga här en fin AW fredag som denna.
Jag ska fatta mig kort:
Karro, du fattas !
Miranda och väskan är på fest sióm vanligt
Jag ska jobba imorgon
Att festa med tjejerna gör mig glad
och..
När fan kommer min jävla iphone?
vinet kallar!
läs fortsättningen på
karolinhannah.wordpress.com
Kärlek till er alla!hannah..

Wtf HANNAH göra gratis reklam på min blogg!!
haaa.... Ja det gor ju alltid jag oxa..'so what
Vet att jag sa NOO NOO alcohol this weekend.
Men jag sköt upp det en vecka till.
Nästa vecka jobbar jag juh helg så då blir e bara jobb.
Jag och min väska är fan ökända på Oscars nuförtiden....
Skål för ett bra liv:
Miranda johansson


fredag den 6e nov smäller det...håkan kärlek till oss alla!!
'

Vivi

bagladyn :)



2010-10-23, 14:22:29 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?