Regn & Grått

2010-05-31, 18:36:35 / Kategori: resor
Idag bjuder inte Kroatien på särskilt bra väder.
Grått och regn. Tråkigt. Och så är det måndag.
Mitt självförtroende stack för en stund idag.
Det här är den största utmaningen jag nånsin har utsatt mig för.
Inte konstigt att bli nervös antar jag. Nu är vi ju inte på Malta längre vilket gör mig lite nervis.
Hade ju stenkoll på vad jag kunde hitta allt. Nu blir det nya länder varje vecka.
Girl shape up !


Igår firade vi Charlotte som fyllde 25. Dom hade vart ute på tur hela dagen så när vi mötte upp dem var gänget i bra form! Jag hann med en Irish Coffee sedan stack vi till båten och käka tårta!:)






Skulle vilja passa på att
Gratulera min pappa och Linnea fyller nu den 1e och 2a juni!
GRATTIS!
Kram från mig!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?