23år gammal

2010-05-12, 10:04:05 / Kategori: Allmänt
God Morgon!

Den 10maj fyllde min gamla hästkrake hela 23år!
Grattis i efterskott Caravelle !!

Just nu har jag en snabb rast och tänkte dela med mig av dagens lunch:
Köttbullar med mos och min underbart goda gräddsås.
YUM!


Ha en bra dag
önskar
Chef

emma

Var nära att köpa tillbaka honom för ett år sedan. Men han har blivit gammal det syntes :(. Hoppas han fick ett nytt bra hem. Själv har jag ny häst som påminner om honom. Islandshäst.



2010-05-12, 11:59:30 URL: http://emmaseehuusen.blogg.se/

emma

Hej :). Ja, det är han verkligen. Men vill minnas han som det och därför inte köpa tillbaka honom. Hade då kanske blivit vi som fått ta ett tråkigt beslut när ha blivit för gammal. Jag är i Burkina Faso mitt i västafrikas inland. Nära Saharaöknen. Jag kör i gång en oljeseparator, så det blir bara ett par dagar här. Ska åka hem idag. Men kommer att få resa en del nu i jobbet, så det är kul. Hörde att du fick stanna längre på Malta? Vad skoj. Du trivs där? Kram



2010-05-13, 09:25:54 URL: http://emmaseehuusen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?