I like it!

2010-03-25, 21:35:58 / Kategori: shopping
Jag läser på bloggar och folk uppdaterar sin status på fejjan
hej vilt om att våren kommit till Sverige ?!!!
Är det så?
Isf blir jag asaglad!
Jag kommer till ett vårigt Sverige.
I love It!
Vänner vi ska ha så kul nästa vecka!
Boka in mig.
Fredagkväll kommer bli awesome..
Ska boka bord nu ikväll. Klockan 21 äntrar vi Grappa. :)
Kanske vill ni hjälpa mig med flytt? Gör ni det så innebär det mer kvalletid med mig ;))
Inte fy skamm..Vet ju inte när nästa tillfälle blir.

Igår så köpte hon nytt igen.
En Bikini.
Man kan snart bada här juh så en bikini var ett måste.
Det var fina färger till en brunbränd kropp :)





Summer 2010
here
we
come !


Wiwi

hallå eller?? hur grym va inte den!!



2010-03-25, 23:05:02 URL: http://wiwis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?