Hello Sweden!

2010-03-31, 12:46:45 / Kategori: Allmänt
Hela mitt liv finns i min resväska och handväska just nu!
Massa viktiga saker som
INTE FÅR TAPPAS BORT!

Litar inte riktigt på mig själv när det gäller att hålla iordning.
Stressad över alla flyg-tågbiljetter,min data,smink och fina kläder.
Mobilen och Visakortet är redan borta. Inte okej att tappa bort något mera.

Resväskan är i andra ändan av vagnen och känslan jag fick när jag ställde den där var hur jobbigt allt hade blivet om väskan hade fortsatt neråt skåne utan mig.
Hade jag haft min mob nu skulle jag ställt ett alarm. ;)

Men ialf. Jag är på väg hem. So far so good.
Tycker inte det är så fasligt kallt heller. Våren är här förstår jag.
Jag hittade ingen 3butik så inget nummer än. Damn!
Skit att ingen butik finns i Varberg.
Har 7min i Gbg så jag hinner tyvärr inte fixa det där heller.

Ska njuta av Kanelbulle, Ahlgrens Bilar, Defense Water och Sköna Hem!
Har internet hela resan så jag hoppas det kommer någon online som vill prata!
Påminn mig om min resväska då ;D

Jag är glad att vara tillbaka för några dagar!
Den första som får en kram av mig är Karofin för hon jobbar när jag kommer med tåget! Wiiee!

Hann med ett litet inköp på Glitter.
En ny ring.

Kikade inne på Weekday och hittade lite nytt men det får bli nästa vecka när jag & Vivsan
ska njuta av storstaden. Massa kaffe och skvaller blir det då!
Tror inte jag träffat henne sedan augusti. Vi har en del att ta igen.

Gott folk nu ska jag äta min efterlängtade kanelbulle!
Kom in på msn nu och gör mig sällskap!
puss


Update kl:13:55
Bilarna är i magen och kanelbullen oxå. Inte det minsta ångerfull av högt intag av socker och fett :)
Mirre har ju semester för tusan!
Har inte hunnit läsa min tidning än..
Lyssnar på grym musik!
Solander heter dom.
Ny favorit!
Lyssna denna låten så fattar ni!
over and out!

Update kl: 14.22
Älskar att åka tåg när man kan lyssna på grym musik och surfa!



Wiwi

sicken grymme ring... du fyndar hela tiden du!!



2010-03-31, 14:04:44 URL: http://wiwis.blogg.se/

Wiwi

helt rätt!! :D



2010-03-31, 15:23:31 URL: http://wiwis.blogg.se/

Hannah

Yeeaaay jag har också en sån ring, himla tjusig:) Jag kallar min för Döds-Kalle, när han är med mig ute blir man döds-full



2010-03-31, 21:51:37 URL: http://karolinhannah.wordpress.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?