25grader diff

2010-03-31, 00:10:00 / Kategori: Allmänt
Allt är så bra i storstäder..
Aldrig konstigheter.
Ca 10 min jag stigit av planet sitter jag på en buss som tar mig in til stan.
Älskar RyanAir bussen just nu för det är dritt internet ;)

Alltid lika knasig känsla när man lämnar ett ställe och kliver av på ett annat.
På Malta var det 25 grader och i Stockholm är det 0gradigt.

Imorgon ska jag fixa mitt mob nr tänkte jag. Skit det här att inte kunna ringa.
Jag & min Nokia var grymt tajta!
Avslutar med att säga;
God Natt och Ses imorgon Lovers!

Mini & Dijon!
Gud vad jag längtar efter er!

Stefan

Hej,



När va det du kom t Varberg?

16.00?

Om du inte har tillgång till telefon så skicka ett mail t min gmail, den uppdateras varje timme så skicka minst en timme innan du anländer.



Kram



2010-03-31, 08:26:13

Wiwi

såååå fina kissar!



2010-03-31, 08:55:17 URL: http://wiwis.blogg.se/

Kariin

Gud vilka små söta saker!

Jag vill med ha en kisse, men känner att de e dumt i stan. Hoppas du får de bra hemma och att vi ses :)

Kram



2010-03-31, 21:23:34 URL: http://somethingileft.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?