Upp & Ner

2010-06-12, 22:07:00 / Kategori: Allmänt
Hello partypeople!

Jag överdriver inte om jag säger att jag har jobbat 90h denna vecka.
Lagom mör och jävligt sliten.
Gästerna lämnade båten vid tio-tiden imorse.
Då stack jag och Charlotte till stan för att handla inför nästa vecka charter.


Min hjärna känns som kola just nu. Långa dagar gör att man sover dåligt.
Hela tiden har man ngt i tankarna.
Jag drömmer om mat,jag planerar menyer i sömnen.
Vaknar och börjar tänka på mat har svårt att somna om då tankarna tar över :)

Hårt arbete men också hur coolt som helst. Veckan har gått jättebra.
Imorgon blir det beachen och menyplanering.
Vi sticker härifrån Korfu på måndag.
Då blire´Turkiet.
2 dar till sjöss och vi är där.
Massa prepp väntar då vi har en 21-dagar lång charter...
Kanske är dumt att nämna att jag är trött i huvudet nu efter 5dagar.. ;)

Underbart väder idag.
Har nog inte upplevt så här varmt sedan jag var på Philippinerna.
Niice!
Vi får hoppas på att Söndagen bjuder på samma hetta.
Jag behöver verkligen solkärlek.

Fick inbjudan till min kusin 18-årskalas och inflyttningsfest till hans föräldrar.
De har byggt nytt hus och äntligen blir det stora festen.
Som jag har väntat. Och så blir den när jag är borta.
Midsommar är snart här och vår släkt har världens mysigaste midsommarfirande.
Iår missar jag det. Så är det.
Allt har en fram och baksida, icke sant!?

Idag är hemlängtan stor och jag hade gjort mycket för att få kramar från er därhemma.
Sömn kommer göra mig piggare och sol imorgon kommer ge ny energi.
Och såklart era kommentarer.
Dom gör min dag :))
Miss u alot

Peace!

Marie

Du får en kraaaam i efterskott... även om den inte är på rikigt.



Synd du inte är hemma i midsommar ja, i år tänkte även vi våldgästa hos Florence, så nu hoppas vi på sol och sommar!



Men hade jag fått välja hade jag utan tvekan bytt med dig. Tänk vilket äventyr, även om det är ett slitsamt sådant. Du kommer vara så nöjd när du ser tillbaka på den här tiden och allt du åstakom.

Ditt livs chans!



2010-06-14, 08:35:47 URL: http://majjamej.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?