Uncle Dan!

2010-06-01, 18:07:41 / Kategori: resor
Hur sjukt är inte detta då!?
Min morbror Dan kom till Kroatien igår. Tydligen kan han se min båt från hans hotellrum!
Så nu väntar jag på honom. Coolt!
Med våra stora släkt så lär jag träffa på fler av oss
Lotznare´/johansson/löfdahl/Eliasson/Håvemark/Karlsson etc..

Har precis druckit en asago Cappuchino i solen. Köpt lite vykort och en ny hatt :)
Ska strax beställa in ett glas rött och njuta av kvällssolen.

Imorgon bär det av mot Grekland. Tror det är Santorini som är nästa stop. Tar ca 25h med båten.
Denna gången har vi inte lika tur med vädret.För igår blåste det rejält och det går gammal sjö.

Idag så kom självförtroendet tillbaka. Man ska utsätta sig för utmaningar, för hur kul hade livet varit annars!? Kunde höra pappa idag; -Allt ordnar sig ! Och det gör det!
Jag fixar detta. :)


Me and Charlotte :)


Majja

Men oj, vad roligt!! Hälsa Dan!



..och det är klart du fixar det! kram*



2010-06-01, 21:09:46 URL: http://[email protected]

Emma

Så snygg hatt! Passar dig superbra!



2010-06-02, 11:46:49 URL: http://engrodasliv.emmabrissman.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?