typiskt

2010-06-21, 19:10:27 / Kategori: Allmänt
Vaknade imorse och var helt öm i kroppen. Mina muskler värker och jag var iskall.
Jättekul att dra på sig förskylning nu när våra gäster kommer.
Skitbra verkligen.
3 veckor konstant jobb väntar. De kommer om ca 1h så jag ville bara säga hej & hej då!
Vet inte när det blir internet nästa gång för fröken fräken!

Önskar mig själv lycka till !
Lets rock n roll girl!

kram kyss och hjärtligt tack!
^^

Majja

*Skickar massa energi till dig** BLi inte sjuk nu och ta hand om dig. Jobba lugnt..



Ledsen att vi missar dig, känns som hundra år tills vi ses igen.



Gå in och kolla lite bilder på Mille så får du lite kärleksenergi också.. Vi var på djurparken idag.



Han pratade om dig idag när vi pratade om ögonfärg! :-)



Puss&kram snyggo...



Var försiktig med stekoljan!! ajjabajja



2010-06-21, 21:27:43 URL: http://[email protected]

Maggan

Hoppas det inte är nån större förkylning.

Fan va gött du har det tjejen, såg att du vart på Zakhyntos, där var jag & Dennis på vår första semester för hundra aur sen ungefär =) Mysigt ställe.



Njut!!!!

& lycka till med allt jobb, du e grym juuu!

Kramis



2010-06-21, 21:27:46 URL: http://margu.blogg.se/

Anonym

Ska ni ha charter i tre veckor nu? det var jädrans i mig länge=) Men spännande! Vad för mat bjuder du gästerna på? Hoppas du slipper förkyldningen. Jag har med blivit superkyld men jag har semester nu i en hel vecka fr.o.m idag när jag slutar kl 13.00 Så vad gör väl en förkyldning? I vinter måste du komma till LA o hälsa på mig! LOVE



2010-06-24, 06:52:05



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?