I like it!

2010-06-18, 17:23:54 / Kategori: Allmänt
Tjabba Tjena!

Happy Friday mina vänner!
Alla borde lyssna på Robyns nya skiva!Tokbra.
Den går på högvarv i mitt kök.
Volymen är på max och jag sjunger o dansar medans makrillen ligger i stekpannan!
Idag har vi lilla makrillfestivalen på båten.
Jag har gjort mos & stekt makrill. Naturligtvis har vi lingon till! :)

Stora festen ikväll för min släkt.
Min kusin fyller 18 och så har hans föräldrar byggt nytt hus så ikväll är det inflyttningsfest där.
Mirre har väntat o väntat.
Och så är jag inte hemma när det bjuds på en sådan tillställning.
Jag har den coolaste släkten..Så är det!
Önskar Kevin ett stort Grattis och kramar o kärlek till alla !
tänker på er o säger SKÅL! ta en rom & cola för mig!

Nu ska jag planera menyer för kommande charter..
Lyxa med en nygjord smoothie, det är ju fredag! ;)

Pics från kvällsprommen!
Hittade en vän & fick lite kärlek av honom ^^

Nu blire´Sherlock Holmes!

-Kärlek & Respekt-



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?