hangover..

2010-06-06, 18:17:40 / Kategori: Allmänt
Hjälp!!!!!
Jag har inte varit bakis på sjukt länge..
Det blev rödvin öl och shoots igår... och captain Morgan..
KILL ME!

Vi var i en grym bar inte långt ifrån båten. Hade superkul vi pratade resor och bestämde att jag ska komma till Nya Zealand och fira nyår med Char & Hugh. (mina jobbarkompisar)
Och nyår ska vi fira på Cooköarna.. Inte mig emot. :) Hade vart ball.
Vi blev bjudna på massa shoots hela tiden så jag vet varför jag mår skit idag.
Nu är jag på ett cafe och dricker kaffe och surfar.

Hade önskat att nån kunde vart online idag men icke!
Tydligen tennis så det kanske beror på det.
Igår bjöd jag grabbarna på 3rätters och tjejerna serverade.

Lime & Chili kräftor med Mango & avocado salsa

*
Timjanmarinerad oxfile med rotfruktsgratäng och Rödvinsreduktion
*
Hallonkompott med limemousse och balsamico-jordgubbar


Enkelt & Gott





Ska strax gå tillbaka till båten.Blir en långprommis och sedan sova.

Imorgon kommer gäster som stannar i 5dar.
Långa dar och mycket jobb blir det nu.

Fridens!
:)




Anna

Hej! har halkat in av en slump på din blogg, rolig läsning! Är grymt impad av dig och alla dina äventyr! Du är modig tycker jag! Det e kul med spontanitet och glädje, vilket du har båda! / Anna



2010-06-06, 21:20:23

vivi

Hej Morran.

sjukt härlig födelsedag :)

skönt häng med folk jag tycker om på takterassen, det var nice. F grillade och vi andra bara satt och njöt i solen.

Uff att vara bakis.. jobbigt! jag slapp det i lördags. Tur det eftersom jag jobbade på natten till idag.

klem



2010-06-06, 21:28:36 URL: http://bubbles.blogg.se/

Marie

All mat ser alltid lika god ut.. du är helt fab!



När jag såg Annie på bild visste jag ju precis vem hon var. Vad heter hennes mamma och syster?



Jag får aldrig något svar från hon på Samsung angående kamerasladden, jag fattar inte vad deras problem är!?



True Blood, du kommer ÄLSKA, säg till att han fixar!



Annars är allt bra, som vanligt... livet rullar på i samma som du vet. Det är bara du som är ute och "have the time of your life".. ;)



Puss&Kram



2010-06-07, 08:40:29

Majja

Saknad!



2010-06-10, 13:49:54 URL: http://majjamej.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?