omg

2010-07-09, 21:36:33 / Kategori: Allmänt
Hello

Snabb uppdatering!
Sjukt många öar senare..
toktrött och snurrig

På tisdag lämnar gästerna oss och på onsdag styr vi kosan mot Malta.


Har inte koll på vart vi varit...Många stop.

Saknar er alla grymt mkt!
Ringer nästa vecka när jag e tbax på Malta!

Lots of love! ! ! ! ! !


vivi

hej loppan.



i samband med mitt första dopp i år träffade jag din Mamma! Hon hälsar att hon mår bra och tänker på dig. Hoppas att du ringer snart och att det går bra på båten. Hon är ju inte så bra på det där med datorer sa hon :)



Annars var vattnet kallt som tusan men svalkade gott. Har badat tre ggr hittills på min semester och ska snart prova ett dopp i sjön här i KarlGustav.

Ta hand om dig!



2010-07-10, 12:30:51 URL: http://bubbles.blogg.se/

Alexandra Ericsson

Fantastiskt fint foto det där första. Njut vidare Miranda! Kram, Alex



2010-07-12, 18:29:34



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?