Lam

2010-07-21, 18:57:21 / Kategori: Allmänt
Shit vad lam jag har blivet! Min blogg är ju helt död.

Mycket har hänt sen sist.
Bor numera hemma hos Tobbe & Mike.
Och kommer göra det ett tag framöver.

Finns ett svenskt nummer till hans lägenhet så nu kan ni nå mig utan att betala tokmkt.
Ett Lokalsamtal bort bara. ;)
042-49955852

R i N g

Har bestämt mig för att lämna Istros.
Känner att jag behöver egentid.
Är helt slut och har nooll energi.
Tror det är dax för mig at ta ett rejält break och bara vara.

Har aldrig gjort det. Jämt flängt och jobbat som en jäkla idiot.
Var jäkligt svårt att ta detta beslutet. När jobbet jag har haft på Istros är det bästa jag nånsin gjort.
Men jag måste lyssna på min kropp och ta det lugnt.

Var hos läkarn igår för jag har fått asmkt utslag på händerna och lite överallt.
Han sa att det berodde på stress och att min kropp har skitdåligt imunförsvar just nu.

Slutar nästa fredag.
Då ska mirre börja ta hand om sig själv rejält.
Blir säkert en hemvisit till sverige inom kort oxå.

Hoppas även jag blir bättre på att blogga..

Owell nu blir det kvällsmat och sedan Bio, Inception.



Vackra bilder på min familj
Saknar er massor!

Wiwi

det viktigaste man kan ta hand om är sig SJÄLV...

du gör helt klart rätt val!



2010-07-22, 09:47:25 URL: http://wiwis.blogg.se/

Emma

Ta hand om dig Miranda! Låter inte bra med stressymtom! Vad ska du hitta på nu då?

Kram Emma



2010-07-22, 11:08:51 URL: http://engrodasliv.emmabrissman.com

Mia

Kommer inte fram på nr!! Landsnr?



2010-07-24, 16:23:48

Emilié

Mer bloggande om dagarna, tack! :)



2010-07-25, 20:23:46 URL: http://plump1s.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?