Jaha!

2010-07-26, 18:49:43 / Kategori: Allmänt
Dödens trött efter en galen helg!

Fredags kväll var det födelsedagsfest för en tjej som heter Camilla.
Det blev grill på beachen och sedan shootbrickor till höger och vänster och enåannan Morgan slank ner.

Träffade en killen på grillningen som var ifrån Varberg.
Tyckte väl att jag hörde dialekt som lätt som jag..

Killen känner Karolin och Hanna.
Han hänger med dem ofta.
Å så var han här nere på samma fest som mig!
Och som alla som kommer hit så fastnar man för Malta.
Han skulle förlänga sin biljet och stanna ytterligare nån vecka.
Vi ska försöka övertala tjejerna att komma ner!
Karro blir kanske svårt. Men Hanna du kan väl komma! ?!
Christoffer sa i fredags att han betalar din biljett!
Seså boka och kom ner!

Lördagen var man något sliten.
Tog en brakfulle här hos oss. Låg i solen ett par timmar.
Vi insåg att ska vi bli till folk igen så är det enda rätta att köpa sig en flaska Rom och börja festen igen.
Sagt o gjort.
Vi traska upp till ett gäng som bor i schysstaste villan med pool på taket.

Poolhäng+Kent i högtalarna och 35 grader solsken.
Blir inte mkt bättre än så här faktiskt.

N I C E !!

All In på lördagen oxå.
Dansade till tidig morgon!

Förklarar lite varför Mirre är tröttis idag..
Men det gäller att utnyttja dagens alla timmar till max!
Och det kan man säga att jag gjorde i helgen.


Detta är mina jobbarkompisar Jenny & Danny som slutade förra veckan ;(
Saknar dem!

Nu ska jag äta kvälle och sedan förbränna lite fett..
Fridens!
Hem Nr till mig:
042-49955852
Call me!



Liz

:-)



2010-07-27, 18:06:09

Anonym

Va mkt som händer i ditt liv söta kusse! Låter ju gottepåse att du också får lite egentid! Du e en sån otrolig brud som lever livet varje dag och låter inget stoppa dig! Sluta aldrig vara som du är! Vi saknar dig i swedala! Vi e på lite bussemester nu på Gotland och steker lite;) massa kramar håvemarkarna



2010-07-27, 18:11:54

Miranda

finaste kusin! saknar er oxå!tack för dina ord!nu kan vi ringasfinns på svenskt nr! :)hörs snart snäckan!



2010-07-27, 22:31:43 URL: http://mirre.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?