Härlig Tisdag!

2010-07-27, 22:49:23 / Kategori: Allmänt
Halloj vänner!

Mirre har haft en bra dag idag.
God lunch och god middag såklart ;)

Pratat med  Lollo & Mia i telefon !
Vilket var riktigt kul! Är så lyx nu när folk kan få tag på mig utan att betala asamkt.

Liz min fina kusin hade kommenterat på min blogg. Hon skriver alltid så fina ord!
Ni är bäst family Håvemark! :D

Tog ett kvällsdopp med min sambo Tobias och nu är jag här.

Ska visa er min nya lampa som jag köpte på Kos. Från en antikaffär!
Riktigt Nice!



Älskar Lampor..
Och Klockor..
Ska köpa mig en ny klocka i veckan.
:)

Nattis

Kariin

Sjukt snygg lampa! Du hittar så fina fynd alltid söta Mirre!



2010-08-03, 15:45:30 URL: http://somethingileft.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?