dåligt

2010-07-16, 17:22:08 / Kategori: Allmänt
Vilken fredag jag har haft.Galen är bara för namnet.
Känenr att min blogg är astråkig just nu. Noll inlägg o när
jag väl skriver en rad el två så innehå¨ller det inte jätte mkt kul..

Just nu väntar jag på Tobbelina. Jag bor hos han i helgen.
Ikväll blire rötjut klippor o bad!
Vilket känns sjukt nice en kväll som denna.
40grader varmt och man toksvettas hela tiden!
Men jag gillar det! ;)
Blev massa shopping igår.. =)Yeeeahh!
Och i Korfu köpte mirre en ny lampa till samlingen..
lägger upp bild i dagarna.,..

puss kram

saknar er massa!

kram igen

simon

Hi Mirrie,



ok? the best times were with yoga and walking....a sure bet to bounce back!

bouncing, si



2010-07-19, 10:44:57

Marie

Kram syster... jag tycker INTE det är tråkigt att läsa din blogg iaf och jag saknar dig massor.

Hoppas du läser på min sida och får lite kärlek hemifrån iaf..



PoK



2010-07-19, 15:22:14 URL: http://majjamej.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?