stryk ett streck

2010-01-08, 16:13:46 / Kategori: Livet på malta
Vi glömmer förra inlägget angående Avatar. Ändrade planer igen.
De blir bio, men inte med Tobbe.
Rodger ville gärna se den så vi går ut o käkar tar ett glas och sedan blir de bio.
Shit ser verkligen fram emot den.. :) har hört så mkt bra..

Min fredags kväll kommer bli toppen.
Vad ska ni göra ?

T R E V L I G  F R E D A G

p u s s

Liz Håvemark

låter göttit Mirre morre!!'

Själva ska vi till ett par som vi gick samma föräldrargrupp som, och som födde samma dag som vi :) Ska bli kul å se deras lille frank:)

Ha nu en grym fredag och ta ett glas vin åt mig med:) Bamsekramizar



2010-01-08, 17:43:39

mirre

Hej fina kusin! Ja klart jag kan det serru :) Till sommarn kan jag o du skåla igen! hoppas ni får de mysigt ikväll pussa stella från mig!kram



2010-01-08, 17:52:48 URL: http://mirre.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?