skönt

2010-01-05, 17:29:41 / Kategori: Livet på malta
Hemma i sängen efter en bra dag.
Gick upp vid sju. Kände mig utvilad,kunde sova en hel natt utan att vakna :)
Har städat som en galning idag och gjort god lunch såklart.
Tänkte dela med mig till er om ni har idetorka.

Hacka lök & vitlök. Bryn.
Använde mig av fryst bladspenat. Hacka & brynes.
I med en Cremefraiche och lite grädde. Salt&peppar.1/2 grönsaksbuljong. Pressa i citron.
Skär rökt lax i mindre bitar och i med den i såsen. Sjuda några minuter smaka :)
Till detta hade jag pasta.
Enkelt o supergott om man gillar lax o spenat!

Hörde ryktas om massa snö hemma. Jag är glad över att vara tillbaka.
Med noll vinterkläder hemma så höll jag på att frysa ihjäl.

Verkar som min tid här inte kommer kännas megalång med tanke på alla som vill komma! ;)
Lyckliga jag.

Vi ses sen,nu ska jag läsa bok. Har längtat hela dagen efter Edward & Bellas kärlek..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?