rundar av

2010-01-07, 22:38:53 / Kategori: Livet på malta
Veckan som gått har helt klart vart intressant.
Jag bytte Snö & minus grader mot rekord värme på Malta.

Lugnt och skönt på jobbet då vi bara är två själar än så länge.
Jag städar som en tok och lagar mat till oss båda.
Dagarna går fort och jag glädjs åt varje dag som går. 1 dag närmare hem... :)
Har vart på årets första Yoga. Lika underbart och skönt som vanligt. Kommer nog sova riktigt bra i natt :)

Denna veckan har ni vart riktigt många som kikar in hos mig KUL !
2010 är mitt år helt klart. Första veckan har vart awesome!

Imorgon kväll blir det bio för mig och Tobias. Avatar i 3d. Ska vara riktigt bra har jag hört.

Nu ska jag sova och drömma.
Saknar ni mig går de att ringa 00035699191976 Maltes nr.
Och mitt svenska har jag oxå.
Och skype och facebook och msn och blogg.
Tag på mig får ni ju helt klart.

Här kommer en bild på en prins..
Tänkte på han under yogan idag.

Underbara Mille ;)

.Kärlek.


Marie

gillar detta



2010-01-08, 09:58:21



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?