Jag tar val flyget till jobbet

2010-01-04, 17:03:51 / Kategori: Livet på malta

Trodde jag skulle mellanlanda i Munchen,men de var visst Frankfurt.
Hade tankt mig kopa varldens basta te idag men de gar inte da jag ar pa fel flygplats.

Ar avundsjuk pa alla forvantansfulla manniskor som idag var pa flygplatsen i gbg.
 Manga skulle till Thailand och njuta av sol & varme. Hade jag fatt valja hade jag kunnat tanka mig nagot liknande.
Nar jag checkade in sa sa han Manilla.
Lite fel,men jag drommer mig just nu bort dit.
 Nagot av de finaste stallen jag vart pa faktiskt.

Jag ar dodens trott idag sa jag sov pa flyget, nu ska jag hitta mig nagon skon bank :)
Kanske sa finns det skona fatoljer pa frankfurts flygplats.
Skulle vara den forsta flygplats jag vart pa isf som har ngt sadant.
Det borde verkligen finnas da man spenderar mkt tid pa mellanlandningar..

O well, imorgon borjar jag jobba. Ska bli skont. God & nyttig mat vantar. Och det viktigaste av allt solljus.

Puss & Kram ~ m


Liz Håvemark

Tjenna snygging!! Häligt att höra att du e framme säkert å bra. hoppas det är bättre med förkylningen!! Vi e lite sugna på att åka ner en weekeknd och hälsa på dig. Har du någon koll på billigt flyg och boende, och vilken period skulle vara bäst för dig i så fall. kram kram Liz Daniel å Stella



2010-01-04, 19:53:24

Olof

Ha d nu kungens!



kram



2010-01-04, 22:23:24

Anonym

olof jag ska ha de kungens.absolut =)

de låter som musik i mina öron liz ;) fram till mitten av feb är de lugnt på båten..vi är bara 3 st som kommer jobba nu.JAg tror inte de är några problem för er att få bo med mig i lghten den är stor :)finns de hjärterum. Billiga flyg finns från sthlm..tobbe min kompis åkte ner för 300kr,..jag ska kolla läget åt er !kram kram



2010-01-04, 23:01:24 URL: http://mirre.blogg.se/

Marie

Men oj? Är det SÅ billigt??

Då kanske jag ska fundera lite på det jag också... och lilla familjen.

Vi lyssnar också gärna på läget alltså.



2010-01-05, 09:21:23



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?