Jag är bra jag

2010-01-29, 17:37:47 / Kategori: Livet på malta
Som tar hand om Tobbe. Han & Thomas ska komma hit ikväll.
Vin & Gottit käk blir det för oss.

Har rostat massa grönsaker & potatis i ugnen till det blir det kycklingklubba och  kronärtskockgratäng... JumJum!
Lite brie,vindruvor,kex gott maltes bröd och så rödtjut förstås.
Det är vad jag kallar fredagslyx.
Nästa gång hoppas jag att jag blir bortskämd.. ;)

Nu 1h yoga !
Pusspuss & Happy friday!!!

Lindis

Låter gott!

Jag hoppas att det e din tur att bli bortskämd nästa gång :)

Här blir det räkor och bubbel :)

Kramis



2010-01-29, 18:42:36

m

linda de låter fint.inga musslor? Ja jag hoppas de kommer n´ångång mirre blir det oxå=) hihi!



2010-01-29, 18:43:56 URL: http://mirre.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?