Finns de något finare?

2010-01-31, 00:04:27 / Kategori: kärlek
Jag älskar katter... Jag smälter när jag ser kattungar..
Jag saknar mina 2  misar nu..
Mini & Dijjons !



Googlade lite kattbilder...

Vill ha er allihop!






Natti Natti!

mamma mia

hej mirre vi är hos mille på kalas hemma hos Anders o Else det är många fina kort du har. Vi har ätit tårta o kakor. Den tårtan du brukar göra, den med maräng. här är ca 14 grader kallt o snö. hoppas du mår bra i din hals o öronen. Pappa hälsar så gott puss o kram från mamma mia



2010-01-31, 12:38:27

mirre

halloj mammis! jag är ute på balkongen o läser bok vi har runt 20-25 gr. Riktigt gott!hälsa alla så gott o krama lillkillen!kram kram



2010-01-31, 12:50:02 URL: http://mirre.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?