Early bird

2010-01-16, 07:27:59 / Kategori: Livet på malta
Varför kan jag inte sova?
Vid 05 vaknar jag och kan absolut inte somna om.
SOV SOV SOV sov förbövelen, men hur mkt jag än försöker så går det liksom inte..

Vill ändå tro att kroppen sover så mkt den behöver, men det känns ju sjukt
att min kropp aldrig vill el behöver sova ut på riktigt!

Mer yoga för mig. Detta skall göra att man sover bättre..
Mer sånt !!


Är otroligt lätt väckt och inatt passerade de massa fulla människor som skrek och hade sig,
Sopbilen är en störande faktor,varje morron utan söndagar dock.
Snart kommer fullmånen som gör att jag blir mer Early bird.

Känns som de är dax för lunch, för nu har jag vaken några timmar!
Denna lördag ska spenderas i sängen läsandes..
Långprommenad & Yoga.

God Morgon !!

Lindis

Godmorgon på dig!

Jag jobbar idag, tråkigt men behövligt.

Har inga problem att sova men tiden finns inte! Så vi kan byta...

Kram på dig



2010-01-16, 11:08:59



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?