Böla

2010-01-11, 08:57:56 / Kategori: Livet på malta
Ohmy, igår såg jag en film.Två faktiskt, The international & My sisters keeper.
Jerry hade rekommenderat den sistnämnda. Väldigt bra men tårarna sprutade hejdlöst.

Se den ! Verkligen sevärd.
Efter ha stor lipat igår kväll/natt är mina ögon ngt svullna idag. haha!
Nu har jag frukost så jag passa på att slänga in ett inlägg.

Ha en bra måndag allihopa!
Ses Senare!

Lindis

men gumman lilla, nu får du skärpa dig!

Samtidigt måste man få gråta och låta allt bara komma ut, det e mycket känslor nu.

Sköt om dig

Kramar Linda



2010-01-11, 10:22:49

mirre

tack linda :) kolla den filmen den var skit bra! man tänker till och de går inte att inte bli tagen av den! ha en bra dag! kram



2010-01-11, 12:32:26

Emma

Ja My sisters keeper var väldigt sorglig, men bra!

Ha det finfint!



2010-01-11, 14:25:45 URL: http://engrodasliv.emmabrissman.com

Mia

Hej Sis :)

Hoppas allt är bra med dig därborta i värmen!!

Själva har vi det bara bra, haft ett par otroligt fina dagar med -6 och strålande sol OCH snö..

Men idag åkte väggen ner... med allt det innebär...god damn.. byggarbetsplats...damm..

Men det blir säkert jättebra :) om ett tag!!

Såg my sisters keeper förra veckan shit vad VI grät.. hemsk på många sätt och vis..

Saknar dig..men bara 15 veckor kvar ju..

Kramar



2010-01-11, 21:31:26

m

hej mia!skaffa en blogg ni oxå..www.trossvagen.blogg.se så jag kan se va som hände.jag är ju inte hemma på 15 veckor..spricker av nyfikenhet! filmen va kanon svårt att hålla tillbaka till..va sjutton hade man gjort i sådan´sits? livet är bra.man ska inte klaga! kul att höra av er!kram



2010-01-11, 22:02:15 URL: http://mirre.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?