älskade onsdag

2010-01-06, 21:17:40 / Kategori: Livet på malta
Mitten av veckan är här.
Därför jag har mått som en prinsessa.
Dansat till skyhög musik och kännt att livet är pretty good ändå ;)

Bjudit Tobbe på kvällsmat och nu sitter jag här vid datan.
På lördag ska jag ut med Tobbe. Sedan blir de detox för mig.
Undra hur detta skall gå?
Mest grönsaker,fisk,grönsaker och massa Yoga.
Låter väl najs?

Om jag förstod det hela rätt så har jag en request från denna man.

Mer båtbilder & bilder på snygga maltes-tjejer.
Ska försöka göra nåt åt detta. Håll ut,tidigast söndag.
Har ingen usb till min kamera men fixar det imorgon.
Nån annan som önskar ngt?
I fix.



Mehlin

Hello!! Bara droppa in massa recept....har idetorka...vill äta mera vegetarisk o grönsaker så shoot!!! Ha en toppen torsdag! kramis



2010-01-07, 09:12:11



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?