ALLt händer år -10

2010-01-21, 17:20:21 / Kategori: Livet på malta
Ja, jag har börjat springa.Och läsa böcker. Nästan helt otroligt.
Bara 2 veckor in i det nya året så chockar jag nära & kära med sånt jag aldrig gjort tidigare..
Mer blir det..Det här ju mitt år har jag sagt, så massa kommer att hända.
Innan har jag föredragit snabba promenader ist för springa, men nu så gör jag både och + att jag är besatt av Yoga.
5 yoga pass på 7 dar.. Underbart.

Rätt trött idag efter en intensiv vecka.
Hade en underbar kväll igår med massa god mat.
Vi var på favorit restaurangen och käka 4-rätters..
Fransk Löksoppa,gratinerad avocado med blåmögelost, massa grillad fisk,bläckfisken är grym här.
Sedan avsluta jag med CremeBrulee..MÄTT MÄTT MÄTT..
Svårt att somna efter all mat så Miran var uppe sent och vakna tidigt..

Nu blir det spikmatta & sova en stund innan Yogan..
Kizzez to You All!

Thessan

Ha en bra helg!



2010-01-22, 14:14:44 URL: http://thessansamigurumis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?