party animal

2010-02-09, 21:23:08 / Kategori: party

Bild1. 2 snygga partypinglor.

Träffade henne på JaRule och sedan på Steam.

Bild2. JaRule is in the House. Han var bra! jag kände ju igen massa låtar ;)

Bild3.Jag & Danny.Min gamla jobbarkompis.

Partade till gryningen.

I Lördags var det jobb efter få timmar sömn.

Mirre var uppe lagade frulle och lunch.

Hamnade hos Tobbe på kvällen och vi kände för att gå ut igen..började förfesten vid tio-elva snåret..sedan utgång. Lite skilland mot hemma. Här har ju ställena öppet länge.

Sjukt kul kväll och massa dans.. :)

 

Nu vill inte bloggen funka ordentligt..hade lite mer bilder men går inte ladda upp just nu.

Idag har jag haft en tung dag,då helgen slog tillbaka..Nana tidigt idag.

Puss!

 

 

 

 

 

 



Lindis

Verkar som en super trevlig helg :)

Ha det bäst

Kramis



2010-02-10, 10:27:52

Liz Håvemark

Tjenna snäckan!! Huset e ju grymt fiiiiiint!!! du verkar ha det askul där nere, du e så grym!!

Ta hand om dig!

Kram Håvemarkarna



2010-02-10, 12:41:06

Karolin

Haha likadant i Grekland. Oftast började man inte festa före tolv på kvällen. Inte en människa ute före 01 - 02.



2010-02-10, 13:19:09 URL: http://karolinhannah.wordpress.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?