Typiskt mig..

2010-02-26, 17:44:47 / Kategori: Livet på malta
Solen har stekt idag, igen.
Vi götta oss i solen på lunchen.
25 grader + ljumna vindar.
Tanken var ju lugn helg. Men vad tusan.
Det finns inte en möjlighet nu när det bjudits på så himla gott väder.
Sol och värme förknippas med kalla öl och glada vänner sällskap :)

Energin flödar igen så jag behöver ingen hemmakväll.
Ta det lugnt kan man göra när man blir gammal ;)

Hade jag fått önska en grej så hade jag velat att Sis var med idag.
Idag saknas du massssssa !
Du tar säkert ett glas el två ikväll på trossvägen, så skål till dig! :)



Laddar med bra musik just nu.
Vet ej vad jag ska ha på mig idag. Min garderob ser ut som ett bombnedslag.

Förra veckan skrev jag att jag äntligen skulle röja och hänga upp mina kläder.
Ja, visst. Vet ni vad jag gjorde!?
La in min resväska i garderoben och stängde.
Från golvet och in i garderoben.
Bra lösning just då. Idag känns det mindre kul.
Förstår min pappa nu, då han kallar mig för Slarv-Miranda.
Gör själ för namnet.


Happy friday to you all!
Love
from
Slarv-Miranda



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?