Lunch i solsken

2010-02-23, 20:14:54 / Kategori: Livet på malta
Åt lunch i solsken idag.
Ugnsrostade grönsaker m.klyftpotatis och stekt bläckfisk.
Åhhh sååå gooootttt !

Fyllde kroppen med tomat,basilika,vitlök,lök och armarna el säger man benen?

Det var en squid,alltså en med lång spetsig kropp..ingen octopuss med armar runt kroppen.
Squid & Octopuss är olika. Men finns bara ett namn på svenska, bläckfisk.
Det var gott som f*n ialf!
Har en bild från när jag förberedde dem.



Det var jag & Stina uppe på däck.
Vi kom fram till att jag var mörkchoklad och hon vit ;)


Idag är jag riktigt trött. Skulle eg tränat idag men det fanns noll energi.
Sängen kallade och jag sov en stund efter jobbet.
Har redan borstat tänderna och hoppas på att somna tidigt ikväll.

Ha det bra
Kram ....
m..






si

Another beautiful lunch thank you Miranda. Great Job.

nice.



2010-02-23, 23:24:49

mirre

thanx for another beautful day in my life si! todays lunch is meatloaf...with lingon =) niiice..



2010-02-24, 00:33:22 URL: http://mirre.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?