värdelöst

2010-08-09, 01:56:47 / Kategori: Allmänt
åh!!! Så störande.
Jag kan inte sova.
Sömnlösa nätter.
Och de nätter jag kan sova vaknar jag var och varannan timma.

Mycket tankar just nu. Hjärnan kan inte riktigt slappna av.
Tror det beror på att jag är helt fri och ängslig över att jag faktiskt inte vet vad jag ska göra.
Har mycket planer men vet inte riktigt vad jag vill göra el bör göra.
När hur & var?
Fri som en fågel är jättebra.,.men det gör oxå att jag har svårt att bara vara.
All tid med mig själv är konstigt.
Har blivet så sjuk social efter 9månader på båten med tio personer runt omkring.

Men det är det jag skall lära mig nu.
Ta det lugnt, bara vara, njuta.

Innan dess skall ingeting göras.

Känner mig hungrig nu oxå! Jobbigt! åt vid 17-tiden och nu är klockan snart 02 inte jätte konstigt kanske.
Suck. Min mage får vänta tills frukost.

Till alla er som börjar jobbet igen,.önskar jag er bra dag och en underbar jobbvecka!
Till mig själv ; En lång sovmorgon.. Yeah right..Har det nånsin hänt?? drömma går juh.

Natttis

Emilié

God morgon! :D Hoppas du somnade till slut .. När ska du hem till Sverige? Nice fågelbajs. Jag är faktiskt ledig nästa helg men är rätt så pank, så vi får se hur helgen styrs upp. En drink på Juuls vore trevligt. Lördag isf, sen kommer mamma & pappa på söndag (& mina bröder) så den veckan är jag ledig förutom måndagen. Ska bli grymt kul!! Vad har du tänkt för helgen?? Kram.



2010-08-09, 08:37:25 URL: http://plump1s.blogg.se/

Emilié

Skönt med sovmorgon. Jag ska fan raka vägen hem till sängen efter jobb, mer sliten tjej får man leta efter .. Ajuste ja. Jag jobbar fram till ett så vi får se om det blir att jag möter upp efter det, man kan aldrig så noga veta ;) Beror på dagsformen. Middag & Juuls låter nice, men som sagt - inte jävligt rik alltså så det kan hända att det blir en hellugn helg också. Håller det öppet för stunden. Vad ska du göra för spännande med bloggen? Pill&trix - det är fan skoj! Jag laddade återigen hem Spotify igår efter ett par månader utan & är SÅ glad! Så fort jag kommer hem ska jag lyssna på din lista, tackar & bockar! Pisk & slisk.



2010-08-09, 11:25:43 URL: http://plump1s.blogg.se/

Majja

Ojdå, snygg förändring.. :)



Att inte ha några åtaganden brukar ge sånt som du har nu - beslutsångest. Hoppas du kommer fram till något bra i alla fall, så du slipper ligga sömnlös.



Mam&pap var hemma och hälsade på igår. Så nu har de koll. ;)



2010-08-09, 13:19:37 URL: http://majjamej.blogspot.com

Majja

mam & pap DÅ.

Jäkla smilie! :D



2010-08-09, 13:20:49 URL: http://majjamej.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?