Inte så pjåkigt

2010-08-03, 10:15:57 / Kategori: Allmänt
Hallo lovers!

Gårdagen blev jätte mysig.
Den kändes jättegrå när jag vaknade. Men tog mig upp och körde lite städning som sagt.
Traska neråt Towers och hamnade på Candynavia. Snackade med Kaisa en stund. Och hennes kompis Veronica var på besök så vi slog följe till stranden.

Mycket mysigt. Vi pratade nonstop. Tog oss till Sliema för lite shopping! Yeah!
Mirre hittade finaste klänningen! Im in Love! Skulle köpt mig en ball Swatch klocka men det blev en klänning ist.

Blev senare på kvällen inbjuden på BBQ hemma hos Kaisa & Jonas.

Supermysig kväll med vackra vänner.

Har precis slängt i mig min frukost.
Ska svira om till bikíni och till mig till Kaisas..
Vi ska nämligen åka till golden bay !


Ha en skönskön Tisdag!

xoxo



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?