För ett årsedan exakt

2010-08-10, 17:45:42 / Kategori: Livet på malta
10 augusti 2009
Började jag jobba efter 3 veckor semester.
Minns att veckan var jättelugn, lite barn.
För jag kunde nämligen åka på Way Out West.
Kunde dra tidig fredagsmorgon.
Vilken lycka! Hur bra band som helst såg jag då!

Den 10 augusti 2010 har varit följande:
Solig, Strand, Bad, Promme med Tobbe Inköp av Byxor från TopShop.
Tonfisk Sallad. Mike kommer o bor med oss i 2veckor.
Och ikväll känner jag för film.

Det ni! Min Tisdag den 10 aug 2010.
Vad händer hos er !??

Miss U all

ida

Jisses var ett år går snabbt!

Hade gärna gått på wow i år också. Som det ser ut nu så blir det inget den här gången men man ska aldrig säga aldrig..

Riktigt bra artister i år också så jag är väldigt sugen.



Min sommar har varit riktigt härlig!

Din då? Verkar som att du trivs i utlandet.



Kram



2010-08-10, 19:19:26 URL: http://idabengtsson.se

Majja

Livet är rätt ok va.. oavsett om du är hemma eller på Malta... :)



2010-08-13, 10:13:56 URL: http://majjamej.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?