Yes!

2010-04-20, 17:37:41 / Kategori: Allmänt
Halloj!
Det är svinkul när ni skriver till mig!
Blir så glad så glad.
Har inte Skype kvar på datan. Men är nästan alltid online på Msn om ni vill prata! ;)
Bloggen är bra för jag kan dela med mig av mitt liv och så kan ni skriva en rad el två.

Har haft en riktigt bra dag, Massa förberedelser.
Och massa skratt. Jobbar med underbara människor!

Bilder från i Lördags.

Fick ett mess av Jessica att hon har fått inflammtion i sin fot!NEJ!
hon ska ju komma hit o jobba på grannbåten och få sin livs roligaste tid!
Va tusan!bli frisk NU!



Karolajn: Japp jag gör fisksoppan!bara för jag vill ha dig här.KOM HIT!
MiaSis: Jag är nästan alltid online men har inte sett dig en enda gång!;(
Lollo: Logga in på msn så tjötar vi där!el skaffa Facebook!sluta vägra FB!
Systeryster: Japp, recept kommer..ska bli bättre på det nu när jag ska laga kul mat och lägga upp mer bilder på det jag gör..Recept kommer torsdag. Hur var den vita chokladkladdkakan?Kanske borde göra den här..
Elin: Japp klart vi ska göra massa sushi! Om inte jag kommer hem på ett tag så får du göra det med mig här på Maltis, Deal?!
Vivi: Sorry för snodda bilder,nu har jag länkat till dig!Ska inte upprepas utan att ange källa!Promise!

Nu ska jag käka Middag och sedan bege mig bort till Sliema!
Kolla i affärer. Var sjukt längesedan!
Niiiice!



Är det ngn som messat mig det senaste? Min mob har vart helt tyst dessa två veckor och jag börjar tro att det är något fel på 3 igen..el så kanske det är så att ingen messat mig..
Ni vet att jag har ett Malta nummer?!

+0035699191976
Om ifall att..

Kram








Rebecca Kling

Jag har smsat men det har aldrig levererats men du har kanske bytt nr? Kram.



2010-04-20, 22:18:40

mirre

Nej jag har samma nr!sedär..det är nog ngt skumt trots allt. kramis!



2010-04-20, 22:22:25 URL: http://mirre.blogg.se/

Emma

Vill gärna ha en massa recept. Du är ju grym på matlagningen och jag behöver inspiration. Hoppas du har det finfint där nere!



2010-04-21, 10:31:00 URL: http://engrodasliv.emmabrissman.com

Majja

Jag messade 13 april och det svarade du nog på fast i bloggen eller på MSN, minns inte. Men jag skickade till gamla vanliga numret.



Kladdkakan är supergod, men äts i små bitar för den är Mäktig! Tycker Absolut du ska prova att göra den. Enkel också...



2010-04-21, 12:15:42 URL: http://majjamej.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?