Tillbaka i tiden

2010-04-15, 18:14:51 / Kategori: kärlek
Lyssnar på Foo Fighters nu.
Jäklar vilken Roskildekänsla jag fick.
Vi såg dem 2005 och det var säkert 30 grader varmt och strålande sol.
Tittade på bandlistan 05.
OMG!
Foo Fighetrs Ossy Osbourne,HåkanH, Johnossi, Green Day mfl..

Festival är härligt. Musik är glädje & kärlek.
Foo Fighters var fanimej ett av det bättre band jag sett live.
2005 var ett grymt år på Roskilde. Shit!
N o s t a l g i

Ett gäng år på Roskilde och grymt många band senare..
Nu sitter jag på Malta och längtar efter festival.

Vårat Camp 07.


Bilder tagna av denna tjej

2007 var det värsta året & mitt sista.
Har aldrig upplevt så mycket regn nångång.
Svinkallt var det oxå.
Men 3år senare kan jag längta något grymt efter rundstykken,grön tuborg.
Roadtrippen ner, röd pölse gummistölar och misär..
Memories.....



Vivi

Att sno bilder är aldrig okej.. Miiina!



2010-04-17, 00:57:00 URL: http://bubbles.blogg.se/

Stefan

Saknar festival!!!

Men snart e det dax.

Ha en finfin kväll.



Kram



2010-04-17, 18:26:11



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?