hellohello

2010-04-04, 17:16:35 / Kategori: jag
Inga bilder och inga inlägg på ett tag.

Tiden har sprungit iväg här hemma.
Mirre har haft jäkligt mkt att göra.
Mellan packning och alla måsten har jag träffat fina vänner.
Hade önskat mer tid vet ju faktiskt inte när jag kommer tillbaka.

Konstig känsla helt klart. En ny känsla.
Har aldrig inte varit så ovetande om min framtid som nu faktiskt.
Alla frågar men jag vet inte ett skit.

Jag köpte ett hus.
Jag hyr ut det!svårare än så är det inte.
Säger upp mig från mitt fina jobb.
Packar ner mitt liv i lådor, ställer allt hos mina föräldrar och gör dem en aning stressade.
Även om lyckan är total över en grym framtid som väntar mig.
Så har denna visit pendlat mellan hopp & förtvivlan.
Väldigt mycket svåra och stora beslut som tagits.
Det som väntar:
Massa matlagning, ö-liv i medelhavet, saknad av nära och kära. Äventyr.
Värme & sol.
Men hur länge eller när Mirran är tillbaka har hon ingen aning om.

Ni som läser måste fortsätta att lämna kommentarer.
Just nu behöver jag det verkligen.
Även om jag tycker detta är superkul och kanske ett av det bästa beslut
jag nånsin har gjort så känns det ändå jobbigt emellanåt.
Era kommentarer värmer.
T A C K! ;)

Kärlek & Glamour

Önskar Mirre!

Marie

Tack för igår och synd med tusenfrågor.. men det blir ju så här oavsett var alla andra vill. Det här är ju DITT val och du som gör det Du vill!

Hoppas du kan njuta lite iaf när du är hemma!



KRam!!



2010-04-05, 10:55:18 URL: http://[email protected]

Mia

Tack för att vi fick låna dig några dar...

Kändes nästan inte verkligt att ha dig hemma.. Vågade nog inte sätta för stor verklighet i att du var hemma.. för nu är du borta igen...

Var som en dröm...en lycklig sån.. saknar dig redan..

Men jag vet att ödet har bestämt att i slutändan sitter vi på dina fina uteplatsen och blickar över havet med varsitt glas rött och pratar om alla äventyr... Tycker om dig...



2010-04-05, 19:09:17



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?