Det var så gott

2010-04-19, 17:39:20 / Kategori: Livet på malta
Så jag käkar det nu igen.
Tack o lov för Candynavia!
Dom har falukorv där. Så idag har vi käkat KorvStroganof..
Me love KorvStroganof!!


Måndagkväll är redan här och jag har precis avslutat dagen.
Ska ta en långprommis bort till yogan ikväll.
Behövs verkligen efter alla kakor jag har käkat det sista.
Har bakat upp massa favoriter.

Morotskaka,cocoskaka,snickerskaka,
kolakakor och imorgon blir det Tobleronekaka.

På Torsdag ska jag provlaga min meny.
Får bli Swedishtouch första dan..
Förrätt:
Kokta kräftor med ostpaj
*
Linneas FiskSoppa som är världens bästa el
Örtbakad kycklingfile med rotfruktsbakelse med getost och balsamico
*
Tobleronekaka el Äppelkaka

Enkelt o lätt o svenskt...

Ha en skön måndag gott folk!




vivi

dagen har varit bra. Toppen fram tills vi åkte från ikea. skit att de aldrig ska ha det man behöver..

-din då?

Använd gärna mina bilder, men länka mig då med...

kommer chefen på snart? nervös?



2010-04-19, 20:27:24 URL: http://bubbles.blogg.se/

Lollo

hej! skype date imorgon? puss



2010-04-19, 20:43:03

Mia

Vi är ju aldrig uppe samtidigt :)

Men du verkar ha det skönt!!

Miss you a lot.. kramar



2010-04-19, 21:38:31

Majja

Stroganoff är bästabästa, synd att inte Fia tycker detsamma. :(



Ser ut som en riktigt bra meny, MÅSTE ju bli uppskattad!



Receptet på Linnéas soppa tack!



2010-04-20, 08:52:22 URL: http://majjamej.blogspot.com

Karolin

Jag röstar för fisksoppa! jag kommer o äter med er isåfall =)



2010-04-20, 11:23:03 URL: http://karolinhannah.wordpress.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?