tjabba tjena

2009-09-09, 20:55:21 / Kategori: Allmänt

Vilken dag!
Den startade riktigt bra.
På radion sökte dom folk som ville ha äpple.
Jag ringde in och sa att vår förskola ville ha massa äpplen, då vi har Äpplevecka nästa vecka :)
Tyckte att vi var som gjorda för att få äpple.
Vi ska safta, sylta, skiva , frysa, torka och trycka med äpplen.
Häng med på radion.Lyssna på det mellan 07.00-07.30 runt 07.26 är jag nog med.

Imorgon får man nog veta vem som vinner. Men jag tror lätt på oss!
Barnen på Fyrens förskola har det förbaskat bra faktiskt.
En fantastisk kokerska som är om sig och kring sig. Det ska ingen kunna säga annat. :)

Jag sa ju att denna vecka skulle bli bra. 
Kvällen har spenderats på Asia.
Alltid lika underbart. Först muskelharmoni sedan spa.
Seså skaffa kort ni oxå!Ialf häng med mig 1 ggn..
Man blir en bättre människa. Full av energi och med en lyckligare själ.
Veckan blir bara bättre och bättre också.
Torsdag imorgon.
Då ska jag och stribban äta god mat och fira hans semester.
Sedan firar vi helg!

C R A Z Y !

Vet inte vad jag har gjort, men ni blir fler och fler här.. den senaste veckan har det ökat mega. 
And I Like it!
Nu är det idol. 
ses
boys and girls!









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?