sorry folks

2009-09-19, 20:01:59 / Kategori: Allmänt

Dålig uppdatering idag.
Åkte in till staden tidigt för att käka frulle på espresso h.
En sväng på stan efter det..
Steve fick köpt sig en snygg jacka.
Inne på Hm träffa vi på Engla 6år.
Ruggigt nöjd.
-Miranda kolla här, hon pekar på ett röd prick i ansiktet.
-Och det är inte ett myggbett.
-har du fått en ungdomsfinne sa jag. Och hon nickar svinnöjd.
Hon är för goo, en mogen snart 7 årig tjej som är väldigt glad över sin finne som antagligen är ett litet bett av ngt slag.
Hon ber sin mamma att ringa  pappa i norge för att hon ville berätta om denna glada nyhet.




Efter detta köpte jag kvällsmat på Tovedahls.
Som vi just precis käkat. Helt okej faktiskt.

Köpte även nytt tyg till min pall i hallen.
Klädde om den när jag kom hem.

före:
efter:

 Sedan bar det av till Mia som jag fixa iordning för kvällens maskerad.
Vi skjutsa dem ut till Galtabäck sedan drog vi
 en sväng till en väldigförskyld-svininfluensa-sjuk Olle och en väldigt höggravid Ida.
Ida har lyckan att vara väldigt smal o fräsh knappt två veckor före beräknad ankomst.
Hoppas olle kryar på sig innan nya tillskottet tittar ut för annars får han nog inte vara med under förlossningen.

Nu är vi hemma och ska ha hemma kväll.
Jag ska ha 3-kaffe här i morgon med tårta kaffe och kakor.
Så nu är det dax att sätta igång att baka baka liten kaka.


Hoppas ni haft det gott i solen idag!
hej hej





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?