Nybakat bröd

2009-09-23, 13:54:54 / Kategori: Allmänt

Idag var jag slö. ORKADE inte gå på rasten,hamnade här ist.
Cyklade ialf hit & hem, sedan blir det träning.
Det ska väl räcka tycker jag.

Tog precis ut frallor ur ugnen. Vi ska ha det till mellis + nyponsoppa.
Har hunnit med massa på jobbet.. Gott!
Förebereda soppan till imorgon som för övrigt kommer bli kalasgod.
Massa vitlök,lök,curry,krossade tomater,cf,fisk, potatis, grönsaker. Mumms!

Idag ska jag beställa glasögon! :D
Köpa present till Engla.

Handla på Hajen åt jobbet så jag hoppas jag hinner
här ifrån lite tidigare då jag ska handla en del.

Snart så slutar min auktion på tradera ska bli spännande och se vad den går för.

Ni får ha en skön eftermiddag vänner.
Vi ses ikväll!
kyöss 


karolin

Va är de du sålt på tradera?



2009-09-24, 06:48:13



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?