lilllördag

2009-09-23, 20:27:00 / Kategori: party

Tjofadderittan!
Snart är lördag här och jag är förbannat sugen på att dansa loss.
Lyssna på sjukt bra musik mellan drinkarna.

Ni med el?
Nån som vill dela denna kväll med mig?
har ju som sagt inte jätte många helger kvar i sverigeland.
-olof, jag lyssnade megamega högt i bilen på en av min och din favvolåt..du vet vilken!!
alla som inte dansar..





Ida

vilket sammanträffande för hela Varberg förutom vi då verkar vara så off. TRÅK.



Jag är sjukt sugen på utgång!

Vi ses kanske på lördag då om jag lyckas tjata med mig någon ut...



SKÅL FÖR ONSDAG!!!



2009-09-23, 20:47:48

olof

första steget är att ni håller hand, han verkar trevlig verkar omtänksam... men det blir jobbigt när det kommer fram, att han STÅR STILLA SOM EN VÅLDTÄKTSMAN!!!



2009-09-23, 20:51:38 URL: http://intesittastill.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?