hhjäälp

2009-09-02, 21:12:20 / Kategori: Allmänt

Shit pommes!
Jag överlevde höstens första träning.
Är död i sängen nu och jag känner av
varenda muskel som inte använts på 4 månader.
Men nu har jag var där . 

Jag trodde inte i lördags, att jag skulle våga tänka på utgång denna helg.
Men elin fråga om jag ville med på 25års fest.
Alltid kul med partaj!
 Men frågan är ifall mirre skulle vara hemma
på lördag och njuta av att bara vara?
Hur kan fets blivet så kul nu det sista?
Vad har hänt?

I lördags trodde jag bestämt att jag inte skulle smutta på ngt med alkohol på hela september!
Vi får se vad som händer helt enkelt.

Jag är ruggigt nöjd över min fina onsdag.
Träning först sedan Sushi med Elin.
Vi provade det nya stället.
 Gott men lite pluttiga bitar.
Håller ni med? :)
El bara jag som var megahungig
och inte blev mätt på 6 bitar som jag brukar.

Snart över vi där kära vänner
 HelG!
kramis & nattis




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?