hejsanhej

2009-09-30, 22:49:30 / Kategori: Allmänt

Halloj!



Detta var utan träning.
Bytte träningen idag mot SPA - kväll på Asia.
Vet ni vad ? !
Jag somnade i de varma källorna.

Men mer om detta imorgon.
Jag har haft den bästa onsdagskvällen.
Och imorgon ska jag berätta en hemlis :)

Welcome back!
Nightey Nightey !

ps.
 Syrran.
Klart du ska skaffa en sådan. Det är skitbra. Och väldigt kul.
Gå in på tappa.se och läs lite gartis i 3 dar.
Karro.
Nu får du oxå börja uppdatera bloggen lite om dina steg.


Anonym

bra jobbat mirre



2009-09-30, 23:14:27 URL: http://presidentenrcmc.blogspot.com

Marie

Ja jag får väl göra det.. eller jag har ju Viktklubb som min sajt istället. Får aktivera medlemsskapet där igen tror jag.

Nyfiken på vad du hittade på igår. :)



2009-10-01, 08:24:49



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?