fina granne

2009-09-14, 21:40:55 / Kategori: Allmänt

Måste skriva om detta.

Denna vackra tjej är min gamla granne.
Jag minns henne från när jag var på väg till skolan
och Hille gick förbi med sina stora vackra lockar.
Hon såg ut som en av mina favorit barbies.
Så himla fin.

Inte bara fin på utsidan men även på insidan.
Hon har hjälp wic-85 med en summa pengar.
Det är ju steen coolt.

ännu coolare är att hennes namn pryder tröjan oxå.
Hur ball som helst !

När jag såg videon fick jag en dos av U S A.
Gud vad jag kan längta tillbaks.

Dom sa oxå i snutten att man skulle få se hur de såg ut där de bodde.
Men jag fick ingen skymt.

Men jag får leva på det Britta & Linnea´ berättat om.
Alltså Hilles mormor och min farmor Linnea.

c o o l t !
200 Bua -bor på match i höst.
Inte illa pinkat !!

GO Hillevi Saperstein!

bild lånad från wics hemsida




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?