celeb

2009-09-18, 15:04:52 / Kategori: jag

Fredag eftermiddag, då var vi här igen.
Underbart.
Hade gärna gått ut idag.
AW, och säkert fortsatt kvällen med drinkar.


Men så blir det inte. Ifall ingen annan är sugen, give me a call isf! :)

Min kära Håkan spelar på liseberg ikväll men vi skiter faktiskt idet.
Håkan är den bästa,men inte på liseberg.
Han är den jag har sett mest ggr så denna gång hoppar jag det.
Galet att jag inte är supersugen..
ett el två glas vin lockar mer & lite smarrig mat på det.
så får det bli.

Var i tidningen igår. Nån som såg detta ?!
Sjukt vilken celeberty man är nu förtiden.


Ha de bra alla sköna bönor ute i världen!
trevlig fredag!!
Ses!




mirre

men va är det här?skrev precis att ringer nån om party är jag på. så ringde precis liz och sa att hon hade fribiljetter till kvällens oscars..sjukt.

borde jag gå ut idag ? lite av pre-birthday-party? :)



2009-09-18, 15:17:56 URL: http://mirre.blogg.se/

Anonym

ska du ut el?



2009-09-18, 21:00:18

Mirre

Nope det blev god mat o vin med trevligt sällskap....



2009-09-18, 21:09:35 URL: http://mirre.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?