busted

2009-09-19, 20:18:44 / Kategori: Allmänt

För första gången på 9 år så blev Steve stoppad av farbror polis.



Allt gick bra. Trots 5 öl och ett glas vin från kvällen innan.





På måndag ska jag in och prova synen hoppas jag.
Skulle boka tid idag, då hon i butiken sa att de kommer köra kampanj med start påmån-tors denna vecka som kommer och ville inte säga vad det var utan bara att jag skulle ringa på morgonen för att få tid.
 Förhoppningsvis innebär det billigare glasögon om jag behöver några ?!


Kariin

Nice med nya brillor! Alltid kul att välja å greja! då får du lägga upp på bloggen vilka du väljer mellan! AnnaCarins kjol är från H&M, typ divided tror jag..Så kika där! Kram



2009-09-20, 18:53:10 URL: http://somethingileft.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?