Sunshinelife

2009-10-25, 16:54:26 / Kategori: Livet på malta
Håll i hatten, här ska ni få lite sunshine från mig..
Har haft en underbar dag i solen med Simon, Kicki och Stina.
Jag började min söndag med en morgonprommis.
Sedan gick jag & Amy bort till St Julians tog oss ca 40 min.
Vi beställde färskpressad juice på Dr.Juice.
Jag tog en Detox nånting, med massa blåbär och jordgubbar.
Jymmie!
Kan tänka mig att vi kommer gå dit varje dag,först powerwalk & sedan en juice.

Nu ska jag strax göra mig iordning för en middag ute med familjen Nighy :)
Och pappa,du får säkert jobb här men då får du ju först våga sätta dig på ett paln ner hit.
Du hade gillat båten,om du tycker maskinrummet är fint ska du se resten av båten.
Den putsas med tandborste typ varje dag inuti.
Och den poleras nästan varje dag utvändigt oxå.
Båten är nog från 1956 tror jag. En gammal pärla.



Jag hoppas inte söndagen känns lika grå efter dessa bilder!
Tack för era kommentarer det värmer !

Ses senare!



Marie

..och här har det ösregnat hela dagen. :( hmm Vilken kontrast då.

Det känns onekligen som du har det bättre där du är. Det är nog dags att på allvar börja tänka på att flytta utomlands nån gång i framtiden.

Så kan man spendera sommaren i Sverige och vintern på varmare breddgrader.



Mamma var glad att de fått läsa lite om hur du har det. Jag ska säga till henne att gå in och kolla hemma också, nu vet hon hur man gör.



Nu ska vi äta bakiskvälle; Fia pizza och jag kebab. Nyttigt va! ;)

(Det är FIA som är bakis, inte jag. Jag var chaffis och hämtade henne i stan kl halv tre inatt.)



2009-10-25, 19:25:17

mirre

hhar oxå ätit bakismat utan att vara bakis.skönt att slippa en söndag.

=) ja visst livet är grymt mkt bättre där solen skiner och himlen är blå! ;)



2009-10-25, 20:16:42 URL: http://mirre.blogg.se/

Wiwi

mysigt!!



2009-10-25, 21:57:55 URL: http://wiwis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?