sliten stjärna

2009-10-25, 00:34:31 / Kategori: Livet på malta

Ikvall har jag legat i min säng och kollat på hela säsong 5 av the hills.
Och påbörjat säsong 6.
Det har tagit mig hela kvällen.
Så tack fille för hjälpen!
Trodde jag skulle kunna hålla mig och se avsnitt då å då.
 Men jag tog alla på en gång. =)
Har nu Gossip Girl kvar att beta av.

Här kommer en bild på mina jobbarkompisar.



Imorgon blir det stranden för mig ! Jippie!!
Natti och ha det så gott..ses imorgon kväll igen !


Cecilia Rydell :)

Hej, hoppas att du har haft en bra lördag kväll!

Rösta på mig(www.ryds.blogg.se) i veckans blogg här: http://idaheimburger.blogg.se/2009/october/veckan-blogg-finalisterna.html#comment :)



Kram



2009-10-25, 01:35:59 URL: http://ryds.blogg.se/

Liz Håvemark

Det ser helt underbart ut mirre morre, e så glad för din skulll!!

Skicka hem lite sol till oss i höstregnet me:)

saknar dig!

kram kram



2009-10-25, 09:16:32

mamma mia

Hej lilla Mirre hur har du det, det ser väldigt lyxigt ut, pappa undrar om du inte kan skaffa jobb till honom, han har aldrig sett ett så fint maskinrum. Vi är hos mille o mammorna o hälsar på hemma är allt som vanligt. Dom kan inte annat än att tycka om din mat, den är ju underbar. Pappa Mille Marie Fia hälsar så gott. Många pussar o kramar från oss. (Var rädd om dig. mam.)



2009-10-25, 11:40:51

Anonym

Känns som om man har fått lite bilder av ett Malta som bara funnits i tankarna några år..Roligt :)

själv sitter jag och Engla hemma i höstrusket och myser lite..

Ska skjuts henne till Gbg i kväll för en vecka hos pappi.. kramar



2009-10-25, 13:02:37



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?