oj oj oj

2009-10-20, 18:53:42 / Kategori: Livet på malta

Da var man framme.
Sitter nu uppe pa en stor jacht. Kanske en storre anden Carl-philipo hangde isomras. Har ligger jatte manga stora batar helt sick.
Flygen gick bra..har nu vart pa massa stallen i tyskland efter denna resa.
Det var harligt att motas av varme bolja nar man klev ur planet.Min sjal blev helt varm. Hade glomt kanslan av hur skont det ar med varme..

elin>japp jag tog den sista. :) grymme fin..kul att du oxa kommer ha en :)
olof: bra att du tar hand om min steve.o mia saklart dem far ju ta hand om varann pa veckorna nar du inte ar dar.
steve: jag har det sjukt ba o har e varmt..o olen smakar bra uppe pa dack ..
alla: jag koommer trivas! :)

solen har gatt ner nu och vi ska ut o kaka en bit.
VARME sger jag bara...
ha de super ,kommer bilder imorgon.

Har ser ut som i  troppan om ni kan tanka er det.
massa lyxbatar i en hamn.
Och pa en lyxbat kommer jag jobba pa. Helt galet.
ha enskon kvall sa ses vi!!!
kram till sverige


Henke

Nedrans vad snabbt det gick, ha det skönt i värmen. Här hemma är det bara höstrusk just nu.

Ha det bäst!



2009-10-20, 19:29:56

vivi

ha det skönt nu! jobba lugnt!

jag kollar efter raster till dig när jag går mina varv :)

kram



2009-10-20, 20:36:06 URL: http://bubbles.blogg.se/

mia

Hej gumman :)

Skönt att höra att du kommit fram och om värmen :)

Du kommer vara saknad här hemma men så länge du har det bra är vi glada.. sov gott så hörs vi imorgon för jag tänker terrorisera din blogg kramar

Hälsa Simon



2009-10-20, 21:21:04

stefan

STEK!!!

Grymt som fasen.

Ha det bäst.

Kram å köss



2009-10-20, 22:52:23

Karolin

Galet va avundsjuk jag är nu!. Kommer sakna dig massa mycket.. Nice att du köpte väskan ! den är grym o jag älskar den =)...



2009-10-21, 06:48:52

Lollo

Hej Miran!

Nu är det klappat och klart här hemma, spännande! Mycket att planera och fixa. Hoppas att du har det super bra och njuter ordentligt! Var rädd om dig. pusskram





2009-10-21, 19:16:40



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?