nu skall jag berätta

2009-10-01, 17:00:38 / Kategori: jag

För er vad jag hittade på igår.

Jag unnade mig några timmar på Asia.



La mig i en hängmatta.
Drack te, åt vindruvor,blodapelsin.
Njöt av utsikten över fästningen.
Kollade på alla tokiga duvor som flaxa omkring i stormen.
Duschade i tropiskt regn, satte mig i salt vettenbastun.
Somnade för en stund i varma källorna.
 
Det kunde vart jag på bilderna för jag var helt alena på stället igår.
Det jag gillar med asia är lugnet & ron man får i kroppen efteråt.
Its´the place to be!
För er som ej varit där.
BOKA NU!

Efter allt detta underbara var jag bjuden hem till elin på onsdagsmys.
Hon hade fixat värsta grymma middagen.
Ugnslax med hummersås & kräftstjärtar
till detta åt vi pressad potatis och den godaste godaste
ost jag ätit i hela mitt liv.
Tror den var bulgarisk.
En typ av feta men grymt mkt bättre.
Min kväll igår var så bra.
Spa först och sedan sätta sig vid ett dukat bord och njuta av någon annans mat.
DET ÄR LYX FÖR MIG!
tusen tack elin


Wiwi

helt underbart ställe. man kan inte göra annat än slappna av! riktigt göttit att unna sig!



2009-10-01, 20:12:30 URL: http://wiwis.blogg.se/

Jennyh ♡

ja hur känns det? vilket datum exakt var det du kom ner? :)



ja jag kan hjälpa dig om ett tag just nu så himla mycket att göra :) kramar



2009-10-01, 22:30:31 URL: http://jennyh.se

Marie

Låter som en fantastiskt skön dag/kväll... passa på att njuta innan du åker..



2009-10-02, 08:08:20



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?