många timmar senare

2009-10-08, 23:10:03 / Kategori: jag

HJÄLP!

Vilken hacker jag har vart i kväll. Fixat med min blogg alldeles själv.
Börjar ialf bli lite bättre än innan.

Dagens steg : 21055

Imorgon firas det fredag igen och jag har fullt upp.

Efter jobbet blir det hemma packa väskan inför asia spa. J
ag & Liz ska ses där gå på yoga och umgås. Blir nog fika efter det.
 Sedan bär det hem till Elin. Kommer bli supermysigt imorgon !
Kommer inte hinna uppdatera tror jag så jag får önska trevlig helg nu och ha det så gott så ses vi ....
 Natti!


Marie

SUPERFINT! Du behöver ju inte min hjälp med att fixa, jag som inte ens kunde, du har gjort jättefint! Kan du ge mig en lektion?? ;)



Ha det så mysigt med kusinvitamin i eftermiddag. kramkram*



2009-10-09, 08:10:21



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?